Prevoz a spracovanie dokumentov
– je súbor činností, ktorých cieľom je prevzatie a prevoz dokumentov od zákazníka a ich následné pretriedenie a uloženie v centrálnom úložisku dokumentov, v zmysle registratúrneho plánu. Súčasťou tohto procesu je aj evidencia všetkých dokumentov zákazníka v archivačnom softvéri aj s lokačným prehľadom
DLHODOBÉ ULOŽENIE DOKUMENTOV
– Vaše dokumenty budú počas potrebnej doby uložené v našich zabezpečených priestoroch. Voľné uloženie v šanónoch alebo uloženie dokladov v archivačných škatuliach volíme z čo najefektívnejšieho pohľadu prípadne podľa priania zákazníka
VYHĽADÁVANIE DOKUMENTOV
– na základe požiadavky zákazníka zabezpečujeme fyzické vyhľadanie dokumentov. Túto službu poskytujeme v pracovných dňoch do 24 hodín od prijatia požiadavky zákazníka, v prípade neodkladnej potreby dokumentu sme schopní túto službu zabezpečiť do 2 hodín.
DORUČOVANIE DOKUMENTOV
– Vaše dokumenty získate bez toho, aby ste opustili svoju kanceláriu. Vyžiadané dokumenty Vám doručíme osobne vlastnými dopravnými prostriedkami, v prípade ak požadujete doručenie požadovaného dokumentu v elektronickej podobe, používame šifrované emaily.
VYRAĎOVANIE DOKUMENTOV A SKARTÁCIA
– podľa požiadaviek zákazníka realizujeme v osobnom prostredí právnickej osoby v Elektronickom archíve Slovenska vyraďovacie konania, vrátane zastupovania zákazníka na MVSR, pre všetky dokumenty, ktorým uplynula lehota uloženia a zabezpečujeme aj následnú skartáciu vyradených dokumentov bez znaku hodnoty „A“.
Na základe našich poznatkov a praktických skúseností sme dospeli k názoru, že za účelom poskytovania kvalitných služieb a dosiahnutia spokojnosti našich zákazníkov, je vhodné realizovať nasledovné postupy: